نشر الکترونیک، مزایا و موانع


نشر الکترونیک، مزایا و موانع

روابط عمومی و شیوه های نوین نشر

نشر الکترونیک، مزایا و موانع

روابط عمومی - حسین امامی

 

نشر الکترونیک(1)  از ویژگی های فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی است که با ظهور رسانه های جدید مبتنی بر سیستم های الکترونیک، دیجیتال و اینترنت پدید آمده و تغییراتی را در شکل سنتی و چاپی انتشارات به وجود آورده است.

این تغییرات عمدتاً بر دو محور «تولید متن» و «شیوه توزیع» آن متمرکز بوده و موجب تولید «اطلاعات الکترونیک» می گردد. طی سال های اخیر در نشر الکترونیک به اصل «تعامل با کاربر» نیز توجه ویژه ای شده است.


ادامه مطلب ...

روشهایی برای از بین بردن ویروسهای کامپیوتری

باز شدن درایوها با دابل کلیک در یک پنجره جدید یا باز شدن پنجره search


نحوه پاک کردن ویروس Virus Win32/Jeefo یا SVCHOST.EXE
پاک کردن ویروس Copy.exe

روشی برای از بین بردن ویروس New folder.exe

پاک کردن برنامه ی مخربی که پوشه ها را مخفی ( Super Hidden ) می کند

ویروس MS32DLL.dll.vbs

معرفی برنامه SmitFraudFix

پاک کردن ویروسی که از طریق یاهو مسنجر منتشر می شود

رفع مشکل غیر فعال شدن Home Page اینترنت اکسپلورر

نحوه از بین بردن ویروس services.exe

کرم Wukill ) W32/Wukill.worm.gen )

آموزش پاک سازی ویروس Rundll.exe

ادامه مطلب ...

حل مشکل مخفی شدن ناگهانی کلیک راست در Word 2010

حل مشکل مخفی شدن ناگهانی کلیک راست در Word 2010 شاید شما دوستان هم به مشکل جدیدی که برای Microsoft Word 2010 در راست کلیک اتفاق افتاده، برخورد کرده باشید. مشکل اصلی برخی از کاربران در این نسخه، محو شدن ناگهانی یا حتی Error هایی در راست کلیک گزارش شده که تنها دلیل آن Add-Ins اضافه شده به Word هنگام نصب نرم افزارهای جانبی همچون نرم افزار دیکشنری Babylon یا سایر افزونه های ورد است که به هیچ وجه با نسخه جدید ورد 2010 سازگار نیستند و این مشکل جدی را بوجود می آورند... راه حل این مشکل 100 درصد تست شده و قطعی است! مراحل حل مشکل محو شدن راست کلیک در آفیس 2010: ابتدا روی منوی File در مایکروسافت ورد 2010 کلیک نمایید. سپس روی Option کلیک نمایید. از منوی سمت راست روی Add-Ins مطابق شکل کلیک کرده و از بخش سمت چپ Add-Ins اضافه شده را مطابق شکل انتخاب نمایید (با توجه به اینکه مشکل اصلی شما به خاطر افزونه بابیلون پیش بینی می شود، روش حذف روی این افزونه توضیح داده می شود!) در شکل زیر در مرحله 1 روی شکل، باید روی افزونه بابیلون کلیک کنید. This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 838x680. در مرحله 2 روی دکمه Go در پایین پنجره کلیک کنید. (manage باید در حالت com add-ins باشد.) در مرحله 3، در پنجره باز شده، تیک افزونه اضافه شده، که در اینجا بابیلون هست را بردارید (مطابق شکل) This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 623x255. در مرحله آخر روی دکمه ok کلیک کنید....(البته می توانید از دکمه Remove هم برای حذف کامل افزونه، استفاده نمایید...) عملیات با موفقیت صورت گرفت و افزونه مزاحم حذف شد!