فیلم دلشدگان

دانلود فیلم دلشدگان 

 

دانلود  320mb      با فرمت  wmv

 High Quality 

دانلود      wmv  با فرمت   120mb

  Low Quality 

دانلود   180mb با فرمت  mp4

 Mobile and iPhone

 

 

این فیلم به یاد ماندنی در سال ۱۳۷۰ با تلاش علی حاتمی ساخته شد، اما شکی نیست یکی از دلایل اصلی ماندگاری این اثر صدای مانای شجریان و آهنگسازی زیبای حسین علیزاده برای این فیلم بوده است.

در زمان سلطنت احمد شاه، تاجری فرنگی به بهانه رونق فرهنگ و هنر قصد دارد با پرکردن چند صفحه از چند موسیقی دان ایرانی، ردیف های اصیل ایرانی را که در حال فراموشی است، از گزند گذر زمان محفوظ نگه دارد.

 به همین منظور از آقاحسین دلنواز خواسته می شود که جمعی از بهترین نوازندگان را برگزیند. این قصد و برنامه سفر به فرنگ با مشکلاتی مواجه می شود. اما استاد دلنواز خود تصمیم می گیرد این برنامه را عملی کند.  

دانلود موسیقی فیلم  دلشدگان  

در فرنگ صدای دلنشین اهرخان خواننده گروه، هنگام تمرین، موجب شفای لیلا برادرزاده سفیر عثمانی می شود که در مجاورت باغ پانسیون گروه زندگی می کند.

هوای سرد و موذی فرنگ طاهرخان را که جسماً آدم ضعیفی است، دچار ذات الریه می کند. آنها پس از اتمام کارهای ضبط صفحه، دچار مشکلات مالی شده مجبور می شوند برای جبران، کنسرتی برپا کنند.

 طاهر بیمار تمام جانش را در آوایش می نهد... در راه بازگشت، به زمان آغاز جنگ اول جهانی، کشتی مسافربری حامل آنها اشتباهاً مورد اصابت گلوله های توپ قرار می گیرد و اثاثیه مسافران به آب ریخته می شود. صندوق صفحات پر شده برامواج آب شناور می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد