رادیو گلها

اگر سیری در موسیقی چند دهه ی اخیر ایران زمین داشته باشیم به جرات می توان گفت که برنامه های "گلها" مجموعه ایست بی نظیر.

برنامه های "گلها" شاهکاریست که توسط اساتید برجسته ی موسیقی این مرز و بوم خلق شده است که این آثار برگ زرینی ست که در میان دیگر آثار موسیقی ایرانی می درخشد. 

 

سایت رادیو گلها 

از آنجایی که یکی از دغدغه های فکری من این بوده که مبادا این آثار به فراموشی سپرده شوند وظیفه ی خود دانستم که با جمع آوری و پخش این آثار گامی در جهت زنده نگاه داشتن این آثار بردارم.

اهداف رادیو گلها:

۱- ارائه ی برنامه های گلهای رنگارنگ ، گلهای جاویدان ، گلهای تازه ، برگ سبز ، و یک شاخه گل از طریق پخش رادیویی ۲۴ ساعته.

۲- انتشار نوشته های دیگر دوستداران برنامه های گلها که از طریق سایتهای اینترنتی به زنده نگاه داشتن یاد هنرمندان و دست اندرکاران عالیقدر این برنامه ها می پردازند.

اکنون که رادیو گلها رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم می‌کند؛ نتیجه حمایت هم‌و‌طنان زیادی از سراسر دنیا است که باعث شدند آرشیو این رادیو روز به روز تکمیل‌تر گردد. مسلمآ استقبال و همکاری شما دوستان دیده و نادیده مانند همیشه مایه‌ی دلگرمی است و خواهد بود.

از علاقمندانی که مایل به همکاری می باشند خواهشمندیم در صورتی که از برنامه های گلهای جاویدان ، گلهای رنگارنگ ، گلهای تازه ، برگ سبز ، یک شاخه گل ، و گلهای صحرایی اثر یا آثاری در اختیار دارند و علاقمند به پخش رادیویی آنها می باشند خواهشمندیم با ما در رادیو گلها از طریق radiogolha@hotmail.com تماس حاصل نمایند ، باشد که با یاری شما این آثار ارزنده را زنده نگاه داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد